Álláshirdetés – Pénzügyi ügyintéző/adminisztrátor

Veresegyház Városi Önkormányzat Idősek Otthona pályázatot hírdet
pénzügyi ügyintéző/adminisztrátor
munkakör betöltésére

A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

Munkavégzés helye: Idősek Otthona Veresegyház Fő út 106.

Munkakörbe tartozó feladatok:

Veresegyház Városi Önkormányzat fenntartásában működő intézmény általános pénzügyi ügyintézői/adminisztrátori és pénztárosi feladatainak ellátása.

Illetmény és juttatások:

Az illetmény megállapítására és juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló

1992. évi XXXIII. törvény és a 257/2000. Kormányrendelet a közalkalmazotti törvény végrehajtásáról az irányadók. (Garantált illetmény, munkaköri pótlék, keresetkiegészítés)

Egyéb juttatások: SZÉP –kártya juttatás próbaidő után- visszamenőlegesen is, utazási költségtérítés.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • középfokú pénzügyi, számviteli ügyintézői végzettség
  • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)

Előnyt jelent:

  • költségvetési szervnél szerzett gyakorlat.

A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

Jelentkezési határidő: 2024.  január  9.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Veresegyház Városi Önkormányzat Idősek Otthona címére történő megküldésével (2112 Veresegyház, Fő út 106.)
  • Elektronikus úton idosekotthona@veresegyhaz.hu oldalon keresztül.
  • Személyesen: Titkárság, Pest megye, 2112 Veresegyház, Fő út 106. 

 Az állás betöltésével kapcsolatosan további információt az intézmény vezetője nyújt,

 06-28-386-200, 06-20-428-55-07 -es telefonszámon.

Jelentkezéséhez kérjük csatolja az alábbiakat:

  • Szakmai önéletrajz, iskolai és szakmai végzettséget igazoló oklevél fénymásolata