Veresegyház Városi Önkormányzat Idősek Otthona pályázatot hírdet
pénzügyi ügyintéző/adminisztrátor
munkakör betöltésére
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: Idősek Otthona Veresegyház Fő út 106.
Munkakörbe tartozó feladatok:
Veresegyház Városi Önkormányzat fenntartásában működő intézmény általános pénzügyi ügyintézői/adminisztrátori és pénztárosi feladatainak ellátása.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló
1992. évi XXXIII. törvény és a 257/2000. Kormányrendelet a közalkalmazotti törvény végrehajtásáról az irányadók. (Garantált illetmény, munkaköri pótlék, keresetkiegészítés)
Egyéb juttatások: SZÉP –kártya juttatás próbaidő után- visszamenőlegesen is, utazási költségtérítés.
A munkakör betöltésének feltételei:
- középfokú pénzügyi, számviteli ügyintézői végzettség
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások)
Előnyt jelent:
- költségvetési szervnél szerzett gyakorlat.
A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
Jelentkezési határidő: 2024. január 9.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Veresegyház Városi Önkormányzat Idősek Otthona címére történő megküldésével (2112 Veresegyház, Fő út 106.)
- Elektronikus úton idosekotthona@veresegyhaz.hu oldalon keresztül.
- Személyesen: Titkárság, Pest megye, 2112 Veresegyház, Fő út 106.
Az állás betöltésével kapcsolatosan további információt az intézmény vezetője nyújt,
06-28-386-200, 06-20-428-55-07 -es telefonszámon.
Jelentkezéséhez kérjük csatolja az alábbiakat:
- Szakmai önéletrajz, iskolai és szakmai végzettséget igazoló oklevél fénymásolata